
Service en contact
Wat voor vragen je ook hebt, ons supportteam staat voor je klaar. Je kunt zelf kiezen of je wil chatten met één van onze medewerkers (binnen kantooruren), telefonisch contact wil hebben of stuur ons een mail (reactie binnen een werkdag).

Bel ons via 055 369 4000

Mail naar info@logicx.nl

Alles over mijn vervangend vervoer
Vind hier alle informatie over jouw vervangend vervoer.

Vervangend vervoer doorhuren
Is jouw eigen auto niet op tijd gerepareerd en heb je het vervangend vervoer langer nodig?

Vervangend vervoer inleveren
Vind het dichtstbijzijnde Logicx inleverpunt bij jouw in de buurt.
Top 5 veelgestelde vragen
Kom snel achter het antwoord op de meest gestelde vragen. Heb jij een vraag die er niet tussen zit, bekijk dan onze volledige FAQ pagina of stel ons je vraag zelf.
Wat is Eigen risico?
Met het vervangend vervoer ga je goed verzekerd weer op weg. Zo zijn al onze voertuigen allrisk verzekerd en heb je een aansprakelijkheidsdekking voor schade die jij met ons voertuig aan derden toebrengt (WA). Ook een aansprakelijkheidsdekking bij schade aan– of diefstal van ons voertuig is inbegrepen. Allemaal met inachtneming van een niet-afkoopbaar bedrag (eigen risico). Dat betekent dat bij een niet verhaalbare schade je financiële aansprakelijkheid is beperkt tot dit bedrag.Alleen als er sprake is van nalatigheid of contractbreuk kan je voor de daadwerkelijk schade aansprakelijk worden gesteld.
Hoe lang mag ik het vervangend vervoer gebruiken?
Terugbrengen van het vervangend vervoer bij de Logicx locatie dient te gebeuren op datum en tijdstip zoals vermeld in de huurovereenkomst. Indien er geen einddatum op de overeenkomst staat vermeld dan zal je leasemaatschappij of wagenparkbeheerder je binnenkort informeren.
Ik heb de vervangauto niet meer nodig. Wat moet ik doen?
We raden je aan om contact op te nemen met de organisatie die voor jou de vervangauto heeft geregeld. Zij zullen de reservering annuleren.
Wat is een huurdag?
Een huurdag voor is gelijk aan 24 uur. Deze 24 uur gaan in wanneer de huurperiode start. Wij begrijpen, dat bepaalde omstandigheden er toe kunnen leiden dat de huurauto iets later wordt teruggebracht. Daarom hanteert Logicx over het algemeen een ‘uitloopperiode’ van 30 minuten. Indien de auto na deze ‘uitloopperiode’ nog niet is teruggebracht, dan wordt een extra dag in rekening gebracht.
Kan ik het Eigen risico bedrag verlagen?
Binnen Nederland bieden we je de mogelijkheid om voor een vast bedrag per dag het blijvend Eigen Risico verder te verlagen.Wanneer een locatiemedewerker de uitgifte verzorgt kun je aangeven van deze optie gebruik te willen maken. Voor klanten met een zakelijke overeenkomst (bv leaserijders) is het verlagen van het Eigen risico niet mogelijk.Houd er wel rekening mee dat deze verzekering alleen van toepassing is als het voertuig wordt gebruikt in overeenstemming met de Algemene Huurvoorwaarden. Het verlaagd eigen risico is niet van toepassing bij diefstal en/of onderdelen.
Onze vestigingen
Wij zijn altijd dichtbij