Berging

Ons wagenpark is ingericht voor allerlei opdrachten. Zo halen we jouw voertuig probleemloos en veilig van de weg en leveren
we hem weer af op de juiste plek.

Vinkje

Lichte berging (onder 3.500 kg)

Vinkje

Zware berging (boven 3.500 kg)

Vinkje

Dienstverlening wrakken- en wegsleepregeling

Vinkje

Inbeslagnames

Kom snel achter het antwoord op de meest gestelde vragen. Heb jij een vraag die er niet tussen zit, bekijk dan onze volledige FAQ pagina of stel ons je vraag zelf.

Mijn auto is afgesleept in een zone waar een wegsleepregeling van kracht is. Wat nu?

Je kunt jouw auto tegen betaling weer op komen halen tijdens onze openingstijden (zie contactgegevens van desbetreffende Logicx vestiging). Denkt je er wel aan dat wij handelen in opdracht van de gemeente en je kunt desgewenst daar jouw bezwaar doen.

Kan ik de eindbestemming van mijn auto nog wijzigen?

Natuurlijk kun je de bestemming nog wijzigen, hiervoor hebben wij wel een bevestiging nodig van jouw verzekeringsmaatschappij of pechhulpverlener. Uiteraard vragen wij je dit zo snel mogelijk te doen in verband met onze dagelijkse planning.

Wanneer komt mijn auto aan op de plaats van bestemming?

Heb je pech/schade gehad in Nederland, dan wordt jouw auto, in de meeste gevallen, de eerstvolgende werkdag bij de schadehersteller, dealer of garage afgeleverd. Het kan echter voorkomen dat een derde partij jouw auto naar de eindbestemming zal brengen. Dit heeft te maken met contractafspraken met diverse verzekeringsmaatschappijen. Je kunt altijd contact met ons opnemen door te mailen naar mberging@logicx.nl, om na te vragen wanneer jouw auto doorgebracht wordt.

Ik heb pech gehad met mijn auto en ben afgesleept naar één van jullie vestigingen. Hoe nu verder?


Wij hopen dat je snel jouw weg hebt kunnen vervolgen in één van onze vervangende auto’s. Heb je er al over nagedacht naar welke dealer of garage jouw auto getransporteerd mag worden? Zo ja, neem dan direct contact met ons op: mberging@logicx.nl.