Header Logicx 7
Altijd een oplossing

Berging

Het ene voertuig is het andere niet en geen enkele situatie is hetzelfde. Daarom zijn onze bergers dag en nacht scherp. Want elke berging moet snel, veilig en schadevrij worden uitgevoerd.

Ons uitmuntende wagenpark is ingericht voor allerlei opdrachten. Zo halen we uw voertuig probleemloos en veilig van de weg en leveren we hem weer af op de juiste plek. En u kunt snel weer verder.

Met ons landelijke netwerk en de specialisten in onze meldkamer ontzorgen we u in het hele proces. Zo garanderen we u mobiliteit, 24/7!

Wat doen we voor u?

  • lichte berging, onder 3500 kg
  • zware berging, boven 3500 kg
  • dienstverlening wrakken- en wegsleepregeling
  • inbeslagnames

Hoe doen we dat?

  • onze meldkamer is dag en nacht bereikbaar
  • we hebben een landelijk netwerk
  • we zijn snel ter plaatse
  • onze mensen zijn gecertificeerd en vakkundig 
  • de bergingsvloot is uitgebreid, modern en schoon
  • we hebben altijd een oplossing

Vraag hier een offerte aan

I Stock 506788598


Veelgestelde vragen

Ik heb pech gehad mijn auto en afgesleept naar één van jullie vestigingen. Hoe nu verder?

Wij hopen dat u spoedig u weg heeft kunnen vervolgen in één van onze vervangende auto’s. Heeft u er al over nagedacht naar welke dealer of garage uw auto getransporteerd mag worden? Zo ja, neem dan direct contact met ons op:  055 - 369 4177.

Wat zijn de eventuele kosten voor berging of transport van mijn auto?

De kosten met betrekking op een schade of ongeval en het eventueel daaropvolgende doortransport ongeacht de schuldvraag zijn in 99% van de gevallen voor de verzekeraar en dus niet voor u.

Mocht u geen pechhulpverlening hebben via uw dealer of verzekering en u wilt toch uw auto getransporteerd hebben. Vult u dan ons aanvraagformulier in en wij nemen contact met u op.

Heeft u een auto die geregistreerd staat in het buitenland of een niet Nederlandse verzekering bel dan: 055 - 369 4177  om te overleggen over de afhandeling.

Wanneer komt mijn auto aan op de plaats van bestemming?

Heeft u pech/schade gehad in Nederland, dan wordt uw auto in meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bij de schadehersteller, dealer of garage afgeleverd. Het kan echter voorkomen dat een derde partij uw auto naar de eindbestemming zal brengen. Dit heeft te maken met contractafspraken met diverse verzekeringsmaatschappijen. U kunt altijd contact met ons opnemen op 055 - 369 4177, om na te vragen wanneer uw auto doorgebracht wordt.

Kan ik de eindbestemming van mijn auto nog wijzigen?

Natuurlijk kunt u de bestemming nog wijzigen, hiervoor hebben wij wel een bevestiging nodig van uw verzekeringsmaatschappij of pechhulpverlener. Uiteraard vragen wij u dit zo spoedig mogelijk te doen in verband met onze dagelijkse planning

Mijn auto is afgesleept in een zone waar een wegsleepregeling van kracht is. Wat nu?

U kunt uw auto tegen betaling weer op komen halen tijdens onze openingstijden (zie contactgegevens van desbetreffende Logicx vestiging). Denkt u er wel aan dat wij handelen in opdracht van de gemeente en u kunt desgewenst daar uw bezwaar doen